آرش زارع ۲۶ آبان ۱۴۰۲ 0 نظر

فروش آپارتمان 124 متری برج لبخند 2 دریاچه چیتگر

فروش آپارتمان 124 متری برج لبخند 2 دریاچه چیتگر

برج لبخند 2 در غرب دریاچه چیتگر به آدرس پستی : میدان دریاچه شهدای خلیج فارس ، بلوار میعاد ، بلوار طبیعت ، برج لبخند 2 . واقع شده است.

سازنده برج لبخند 2  شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان پژوهش است که از سال 1397 شروع به ساخت برج های لبخند 2 کرده و در بهار سال 1402 تحویل اعضا داده شده است.

رزومه شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان پژوهش در منطقه 22 برج لبخند 1 است که یکی از برند های منطقه 22 از دید متریال ساخت بالا و لوکیشن به شدت قوی می باشد.

برج لبخند 2 در قالب دو برج 20 و 14 طبقه است که با بهترین متریال ممکن در ساخت طراحی شده و یکی از زیبا ترین و لوکس ترین برج های منطقه 22 تهران محسوب می شود.

فضا سازی به صورت باغ ایرانی در ورودی برج لبخند 2 و بین برج های طراحی شده که بسیار زیبا بوده و یکی از اولین نکات بارز برج لبخند 2 محسوب می شود.

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در برج لبخند 2 استفاده شده به عنوان مثال دیوار های واحد ها تماما عایق صدا و دما بوده و تمامی واحد ها با پنجره قدی و کف سنگ تحویل اعضا داده شده است.

برج لبخند 2 را لوکس ترین برج ساخته شده در غرب دریاچه چیتگر محسوب می شود همین طور کوریدور بسیار بزرگ در هر طبقه با ارتفاع سقف لابی 8 متری یکی از جذابیت های برج لبخند 2 حساب می شود.

امکانات برج لبخند 2 دریاچه چیتگر

لابی مجلل هتلینگ و لابی من 24 ساعته با ورودی بسیار زیبا در برج لبخند 2 قرار گرفته است.

سالن اجتماعات ، سالن ورزش و مهد کودک نیز در لابی برج لبخند 2 جای داده شده است و اعضا می توانند از آن استفاده کنند.

همین طور مشاعات کامل آبی شامل : سونا ، استخر و جکوزی نیز تعبیه شده و قابل استفاده می باشد.

3 لاین آسانسور همراه با سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی نیز با بهترین برند در برج لبخند 2 نصب شده است.

اطلاعات اختصاصی واحد 124 متری برج لبخند 2 دریاچه چیتگر

واحد 124 متری با ویو کامل دریاچه برای فروش گذاشته شده است.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید